Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Книжкові видання та компакт-диски (44)
Пошуковий запит: (<.>A=Самойлюкевич І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13

      
Категорія:    
1.

Зінукова Н. В. 
Професійно-методична підготовка студентів-філологів у вищому навчальному закладі : монографія / Н. В. Зінукова, Л. В. Калініна, І. В. Самойлюкевич, Н. Р. Петранговська, О. Р. Світлична, І. І. Березенська; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка, Дніпропетр. ун-т економіки та права. - Д., 2009. - 494 c. - укp.

Наведено результати дослідження професійно-методичної підготовки майбутнього викладача іноземної мови в університеті, яка передбачає набуття знань з прикладних лінгвістичних наук, оволодіння педагогічними технологіями, вміння розробки навчальних матеріалів, управління навчально-педагогічним процесом і досягнення професійної майстерності. Увагу приділено особливостям викладання курсу іноземної мови у початковій, основній і старшій школі, авторським спецкурсам і факультативам з методики викладання іноземних мов.

Приведены результаты исследования профессионально-методической подготовки будущего преподавателя иностранного языка в университете, которая предполагает приобретение знаний по прикладным лингвистическим наукам, овладение педагогическими технологиями, умение разработки учебных материалов, управление учебно-педагогическим процессом и достижение профессионального мастерства. Уделено внимание особенностям преподавания курса иностранного языка в начальной, основной и старшей школе, авторским спецкурсам и факультативам по методике преподавания иностранных языков.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА715010 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Самойлюкевич І. В. 
Перспективи раннього навчання іноземних мов в Україні та за кордоном : монографія / І. В. Самойлюкевич, Л. В. Барало, Л. І. Березенська, Ю. В. Березюк, О. Б. Бігич; ред.: І. В. Самойлюкевич; Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. - Житомир, 2012. - 383 c. - укp. - англ.

Розглянуто актуальні питання теорії та практики навчання іноземних мов у початковій школі в контексті нової освітньої парадигми, основні концептуальні положення щодо створення шкільних підручників з іноземних мов для початкової школи. Описано можливі шляхи підвищення ефективності раннього іншомовного навчання в Україні. Розкрито лінгвокраїнознавчий аспект формування комунікативної компетенції молодших школярів, особливості культури педагогічної взаємодії на уроках англійської мови в початковій школі та передумови успішності тестування іншомовних навичок і вмінь учнів початкової школи. Виокремлено особливості раннього навчання іноземних мов у США та Німеччині, розкрито специфіку професійної підготовки майбутніх учителів іноземної мови в британських та американських університетах. Проаналізовано методи полікультурного виховання на уроках англійської та іноземної мов у початковій школі США. Викладено тенденції вдосконалення професійно-методичної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до роботи в українській початковій школі, а саме: використання електронних засобів формування методичної компетентності у майбутніх учителів іноземних мов початкової школи, реалізація диференційованого навчання на уроках іноземної мови на початковому етапі, підвищення ролі практичної складової формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови під час педагогічної практики в початковій школі, розвиток лінгвокраїнознавчої компетенції майбутнього вчителя іноземної мови початкових класів засобами літературних творів. Наведено сучасні технології навчання іноземної мови у р

анньому віці, які передбачають, зокрема, використання медіа-освітніх ігор, елементів віршування, забезпечення оптимальних шляхів мотивації комунікативної діяльності учнів на уроці іноземної мови в початковій школі, застосування функціональних шумів для формування вмінь творчого висловлювання учнів молодшого етапу ЗНЗ. Запропоновано нестандартний урок іноземної мови як засіб формування соціокультурного виховання учнів початкової школи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-911 + Ш12-913 + Ч411.382.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА762763 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Калініна Л. В. 
Професійна підготовка майбутнього вчителя іноземних мов у контексті європейський вимог / Л. В. Калініна, І. В. Самойлюкевич // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2004. - Вип. 19. - С. 129-133. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано професійну підготовку майбутнього вчителя іноземних мов у контексті європейських вимог, виявлено ряд загальних тенденцій, які можуть удосконалити професійну компетенцію в галузі їх викладання. Розглянуто основні чинники успіху підготовки педагогічних кадрів в вищих навчальних закладах з урахуванням Рекомендацій Ради Європи і сучасних педагогічних досліджень. Запропоновано чотиримодульну модель організації навчального процесу, яка відповідає специфіці функціонування професійних знань і умінь у роботі в початковій, основній і старшій школі.

Проанализирована профессиональная подготовка будущего учителя иностранных языков в контексте европейских требований и определяет ряд общих тенденций, позволяющих усовершенствовать профессиональную компетенцию в области преподавания иностранных языков. Рассмотрены основные составляющие успеха подготовки педагогических кадров в вузах с учетом Рекомендаций Совета Европы и современных педагогических исследований. Предложена четырехмодульная модель организации учебного процесса, отвечающая специфике функционирования профессиональных знаний и умений в работе в начальной, основной и старшей школе.

The article presents an overview of the professional development of future teachers of foreign languages in the context of European requirements and reveals some general tendencies which can help to raise the level of the formation of professional competence in the area of foreign language teaching. The authors analyse the main constituents of effective pre-service teacher training with due regard for the recommendations of the European Council and contemporary pedagogical research. They suggest a four-module model of organizing the learning process in relation to the peculiarities of professional knowledge and skills necessary and sufficient for working on the primary, basic and senior school levels.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш1р30

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Самойлюкевич І. В. 
Технології критичного мислення як засіб оптимізації розвитку діалогічної мовленнєвої компетенції майбутніх учителів іноземної мови / І. В. Самойлюкевич, Є. М. Карпенко // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2005. - Вип. 22. - С. 23-26. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Зроблено спробу подолання окремих труднощів розвитку діалогічної мовленнєвої компетенції зумовлених недостатньо критичним ставленням студентів до навчального матеріалу. Запропоновано методику навчання діалогічного мовлення з використанням технологій критичного мислення.

Сделана попытка преодоления отдельных трудностей развития диалогической речевой компетенции, связанных с недостаточно критичным отношением студентов к учебному материалу. Предложена методика обучения диалогической речи с использованием технологий критического мышления.

The article is aimed at eliminating some difficulties in the formation of dialogical speech competence caused by the students' uncritical attitude to the language and speech material. The authors suggest the methodology of the formation of dialogical speech competence with the help of critical thinking strategies.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-933.20

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Самойлюкевич І. В. 
Технологія формування комунікативно-дискусійних умінь студентів у вищому мовному закладі освіти на позааудиторних заняттях проблемних груп за інтересами / І. В. Самойлюкевич, Ю. В. Огороднійчук // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2005. - Вип. 22. - С. 27-29. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Запропоновано технологію формування комунікативно-дискусійних умінь студентів вищих мовних закладів освіти на позааудиторних заняттях проблемних груп за інтересами. Ця технологія функціонує на основі розробленого алгоритму, що відповідає стадіальності розвитку комунікативно-дискусійних умінь. Наведено приклад заняття проблемної групи з громадянської освіти, на меті якого є розвиток комунікативно-дискусійних умінь студентів.

Предложены технологии развития коммуникативно-дискуссионных умений на основе алгоритма, соответствующего стадиальности формирования данных умений. Предложена разработка внеклассного занятия проблемной группы по гражданскому образованию, целью которого является формирование коммуникативно-дискуссионных умений в процессе обсуждения социальных проблем.

Тhe authors of the article "Technique for the formation of discussion skills of students of linguistic university at session of special interest groups" offer a technique for the development of students' discussion skills based on the algorithm suggested. It is worked out with due regard for the stages of the skill formation. The authors offer a session plan for the special interest group "Civics" aimed at developing students' discussion skills on civic issues.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш1р30

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Самойлюкевич І. В. 
Діяльність вчителя іноземних мов в умовах інформаційного суспільства у США: філософсько-педагогічний аспект / І. В. Самойлюкевич // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2006. - Вип. 28. - С. 54-57. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто філософсько-педагогічні аспекти трансформації діяльності вчителя іноземних мов на початку ХХІ ст. Акцентовано увагу на вивченні досвіду США за матеріалами освітніх стандартів.

Рассмотрены философско-педагогические аспекты трансформации деятельности учителя иностранных языков в начале XXI ст. Акцентовано внимание на изучении опыта США на материалах образовательных стандартов.

The article deals with some philosophical and pedagogical aspects of transformation of foreign language teacher's activity at the beginning of the 21st century. The author resorts to comparative studies of the US educational standards.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12р21(7СПО) + Ю252:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Самойлюкевич І. В. 
Інформаційна домінанта діяльності вчителя іноземних мов: методологічний аспект / І. В. Самойлюкевич // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2007. - Вип. 34. - С. 72-75. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Проаналізовано методологічні аспекти діяльності вчителя іноземних мов у контексті його інформаційної діяльності. Розглянуто суттєві риси інформаційного суспільства, що впливають на зміну статусу науки та освіти, зокрема й діяльності вчителів іноземних мов. Досліджено взаємозв'язок інформаційної діяльності з формуванням головних компетенцій вчителя.

Проанализированы методологические аспекты деятельности учителя иностранных языков в контексте его информационной деятельности. Рассмотрены существенные характеристики информационного общества, которые определяют изменения статуса науки и образования, в том числе деятельность учителя иностранных языков. Раскрыта взаимосвязь информационной деятельности и формирования главных компетенций учителя.

In the article the methodological aspects of foreign languages teachers' activity are analysed in the context of his informative activity. Substantial descriptions of informative society which determine the changes of status of science and education, including foreign languages teachers' activity, are considered. Intercommunication of informative activity and the formation of main jurisdictions of teacher is exposed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-912

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Самойлюкевич І. В. 
Неперервний професійний розвиток: фактори і форми / І. В. Самойлюкевич // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2005. - Вип. 25. - С. 59-61. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто фактори, які спонукають учителів до неперервного професійного розвитку, і форми підготовки майбутніх педагогів на засадах конструктивістського підходу. Виділено компоненти неперервного професійного розвитку та визначено шляхи їх реалізації в аудиторній та позааудиторній роботі, а також під час педагогічної практики.

Рассмотрены факторы, побуждающие учителей к непрерывному профессиональному развитию, и формы подготовки будущих педагогов на основе конструктивистского подхода. Выделены компоненты непрерывного профессионального развития и определены пути их реализации в аудиторной и внеаудиторной работе, а также во время педагогической практики.

The article deals with the problem of continuing professional development of pre-service teachers. The author analyses the factors in the educational domain which motivate teachers to develop professional reflection skills and suggests a set of forms of professional development within the university curriculum.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.207

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Калініна Л. В. 
Особливості організації та проведення індивідуальної позакласної роботи з англійської мови у початковій школі / Л. В. Калініна, І. В. Самойлюкевич, Л. І. Березенська // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2005. - Вип. 24. - С. 18-22. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

The article focuses on the innovative techniques of organizing individual extra-curricular work in the English language in primary schools.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-912

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Самойлюкевич І. В 
Професійна підготовка вчителів іноземних мов до інноваційної діяльності в умовах інформаційного суспільства США / І. В Самойлюкевич // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2007. - Вип. 35. - С. 115-119. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто особливості сучасних інноваційних освітніх процесів у США. Проаналізовано психолого-педагогічні основи реформування професійної підготовки вчителів іноземних мов шляхом поширення інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у теорію і практику навчання. Наведено приклади інтеграції ІКТ у педагогічну освіту, які розкривають їх інноваційний потенціал.

Рассмотрены особенности современных инновационных образовательных процессов в США. Проанализированы психолого-педагогические основы реформирования профессиональной подготовки учителей иностранных языков путем внедрения информационно-коммуникационных технологий (ИКТ) в теорию и практику обучения. Приведенные примеры интеграции ИКТ в педагогическое образование раскрывают их инновационный потенциал.

The article deals with the peculiarities of contemporary innovative educational processes in the USA. The author analyses the psychological and pedagogical foundations for reforming the system of foreign language teacher preparation through the ICT integration. The given examples of ICT integration into the pedagogic education disclose their innovative potential.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253 + Ш12-913-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Самойлюкевич І. В. 
Професійний портрет сучасного вчителя іноземних мов у Великій Британії / І. В. Самойлюкевич // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2007. - Вип. 33. - С. 40-44. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто деякі стратегічні напрями мовної політики Великої Британії в інформаційному суспільстві. Визначено, що аналізу підлягають програмні документи, прийняті Міністерством освіти країни з урахуванням загальноєвропейських рекомендацій. У контексті макро-підходу виділено ключові компоненти професійної підготовки британського вчителя іноземних мов ХХІ ст. за умов інтеграції в педагогічний процес інформаційно-комунікаційних технологій.

Рассмотрены некоторые стратегические направления языковой политики Великобритании в информационном обществе. Определено, что анализу подвергаются программные документы, принятые Министерством образования страны с учетом общеевропейских рекомендаций. В контексте макро-подхода выделены ключевые компоненты профессиональной подготовки британского учителя иностранных языков ХХІ в. в условиях интеграции в педагогический процесс информационно-коммуникационных технологий.

The article deals with some strategies of Britian's language policy in the information society. The official documents of the Department for Education and Skills with due regard for the Common European Framework of Reference are analysed. Within the macroapproach, the key elements of initial and in-service training are defined and the problem of integrating ICT in language teacher preparation is tackled.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш121(4ВЕЛ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Самойлюкевич І. В. 
Синергетичний підхід до дослідження проблеми мовної педагогічної освіти в інформаційному суспільстві / І. В. Самойлюкевич // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2008. - Вип. 37. - С. 74-76. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто методологічний потенціал застосування синергетичного підходу до дослідження системи професійної підготовки вчителів іноземних мов в інформаційному суспільстві. Висвітлено основні характеристики синергетичної парадигми та їх специфіку в контексті мовної педагогічної освіти з урахуванням предметного, функціонального та історичного аналізу.

Рассмотрен методологический потенциал применения синергетического подхода к исследованию системы профессиональной подготовки учителей иностранных языков в информационном обществе. Описаны основные характеристики синергетической парадигмы и их специфика в контексте языкового педагогического образования с учетом предметного и исторического анализа.

The article deals with the methodological potential of the synergistic approach application to researching the system of foreign language teacher education in the information society. In particular, the author resorts to the basic characteristics of the synergistic paradigm and their peculiarities in the language education context.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Самойлюкевич І. В. 
Структура педагогічної діяльності вчителя іноземної мови в інформаційному суспільстві / І. В. Самойлюкевич // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2009. - Вип. 43. - С. 88-91. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано складові інформаційної компетенції вчителя іноземної мови та виділено специфіку видів педагогічної діяльності за умов інформатизації. Зокрема, висвітлено деякі шляхи інтеграції ІКТ до професійної підготовки фахівців у сфері мовної педагогічної освіти, а також проілюстровано прикладами принципи відбору змісту навчання студентів.

Проанализированы составляющие информационной компетенции учителя иностранного языка и выделена специфика видов педагогической деятельности в условиях информатизации. В частности, очерчены некоторые пути интеграции ИКТ в профессиональную подготовку специалистов в сфере языкового педагогического образования, а также проиллюстрированы примерами принципы отбора содержания обучения студентов.

The article analyses the components of foreign language teachersТ information competence. The author specifies the types of pedagogical activity in the information age and suggests some ways of ICT integration into the foreign language teacher preparation curriculum. There are also examples of teaching techniques which emphasize the principles of the contemporary approach to teacher education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:З81 + Ш12-912

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського